Навчання вдома: Піаніно або Синтезатор?

  1. Один з останніх * відгуків: 2013-09-22 Сергій: Я володію цілком пристойним музичним слухом, із...
  2. електронні клавішні
  3. Те, що стосується "електричної" частини клавіш.
  4. Те, що стосується механічної частини клавіш.
  5. Те, що стосується звуку.
  6. ці 500 експертів НЕ ЗМОГЛИ точно розрізнити за звучанням, де акустичний, а де електронний рояль!
  7. Порівняльна таблиця
  8. Ще кілька корисних, на мій погляд, рад, питань і загальних зауважень:
  9. Перейти до списку статей >>

Один з останніх * відгуків:

2013-09-22 Сергій:   Я володію цілком пристойним музичним слухом, із задоволенням слухаю гру відомих піаністів і впевнений, що концертний рояль це вищий клас, але моя внучка почне навчатися на ЕП 2013-09-22 Сергій:
Я володію цілком пристойним музичним слухом, із задоволенням слухаю гру відомих піаністів і впевнений, що концертний рояль це вищий клас, але моя внучка почне навчатися на ЕП. Я сам наполіг на цьому. Ваша стаття дуже допомогла в суперечці з батьками. Дуже дякую.

Комм.автора: * отивов приходять постійно, просто ми не встигаємо їх все поміщати,
до того ж, велика частина з них - це слова подяки ...
Частина відгуків за минулі роки поміщені в кінці статті.

Що купити для домашнього навчання на фортепіано, традиційне акустичне або електронне піаніно / синтезатор? Це питання досі залишається спірним. Я хочу в цілому змалювати картину, привести порівняльні характеристики, з тим, щоб читачі могли зробити більш впевнений вибір при покупці інструменту для себе або свою дитину.

Я думаю, що мені вдасться дати читачам досить об'єктивну оцінку, оскільки я знайомий з "проблемою" з обох сторін, і не є прихильником, ні "класичної", ні "електронної" точок зору. Так, до речі, я не є і представником торгової компанії, що продає клавішні інструменти. Так що свою думку я викладаю виключно з позиції користувача. Але спочатку трохи історії.

Моє знайомство з акустичним фортепіано

До першого акустичного піаніно я доторкнувся, коли мені було всього 5 років (46 років тому!), Здається, це був чорний "Червоний Жовтень". Мама запитала: "Ти хочеш грати на піаніно?", Зрозуміло, що я відповів - Так! Але виявилося, що займатися з учителем мені тоді було не дуже цікаво. Схоже, я ці заняття саботував, і ... батьки піаніно продали. Пізніше моя "музична" доля визначалася вже без моєї згоди. Мама вирішила, що я повинен вчитися музиці, і вдома з'явився новий інструмент, на ті часи ексклюзивний: китайське піаніно "HSINGHAI" з теплою поліруванням натурального шпону каштанового кольору і 3-ма педалями!

Надалі я вже сам купував піаніно 2 рази. Перший раз - років 7 тому "безкоштовно". Знайомий інженер-музикант попросив забрати, тому що піаніно займало багато місця, і він не міг поставити тільки що куплений диван. У підсумку я оплатив тільки перевезення. Іншим разом попросили допомогти продати інструмент, на якому вже давно ніхто не грав. Але мені було простіше його самому купити, і він дістався мені за 1000 рублів. Обидва інструменти були в досить хорошому стані, випуску "радянських часів", але обидва зажадали настройки, "відновлення", що обійшлося в 1000 - 1500 рублів за кожен.

Найбільш приголомшливе для мене "відкриття" акустичного інструменту я зробив років 20 назад. Колись класи обох кафедр фортепіано Новосибірської консерваторії, розташовані на 3-му поверсі, на ніч залишалися відкритими. Так ось, одного разу, досить пізно, коли на поверсі вже нікого не було, я зайшов в такий кабінет. Там стояли 2 рояля "валетом" (займаючись, піаністи дивилися один одному в обличчя. Правда, роялі були, мабуть, концертні. І, відстань між музикантами було, напевно, 5-6 метрів) ...

Я на все життя запам'ятав той вечір! Років з 17 я любив імпровізувати і міг 20-, 30- хвилин, може навіть годину, грати без зупинки "ні про що". Так ось. Хід клавіш у рояля здавався менше, ніж у піаніно, але чутливість на дотик, силу удару, різниця між піано і форте, була фантастичною! Виходило, що грати набагато легше. Пальці, як кажуть, самі "літають" по клавішах. Інструмент "відгукується" миттєво і чуйно. Тому створити "образ, настрій" набагато легше!

Я розумію, що професійний піаніст може і на "пральній дошці" відбарабанивши пальцями точно так же, як на інструменті. Тому, що всі ці рухи у нього доведені до автоматизму і "прописані" навічно в пам'яті :-). Але, мені, любителю (я закінчив з фортепіано лише ДМШ), як виявилося, дуже важливо було, щоб звук витягувався легко, з меншими зусиллями, і при цьому максимально повно передавав динаміку ... Загалом, ніколи і ніде більше я такого ефекту не спостерігав - тільки концертний рояль. З тих пір у мене з'явилася мрія - кабінетний рояль, але поки я її ще не здійснив ...

Відвідуючи музичні міжнародні виставки в Німеччині та США, я бачив і пробував багато акустичних інструментів, включаючи дуже дорогі і екзотичні. Але знову ж таки, як любитель, тому не можу дати їм професійну (піаністичну) оцінку.

електронні клавішні

В цьому напрямку мені пощастило більше - я сам розробляв синтезатори і став свідком розвитку електронних клавішних протягом останніх 25- 30 років.

У темі "електронне піаніно" є два основних питання - Клавіші та ЗВУК. І суть обох однакова: наскільки ці об'єкти близькі до того, що є у акустичного інструменту?

Інженери вирішували ці питання 3-4 десятиліття і вирішили їх.

Те, що стосується "електричної" частини клавіш.

У найпростішому випадку, під клавішею ставиться контактна група: натискання призводить до її замикання і ... відтворюється відповідний звук. У такій схемі сила звучання і інші параметри звуку не залежать від сили (швидкості) удару.

У більш досконалої схемою є дві контактних групи. Перша спрацьовує, коли ви тільки торкаєтеся до клавіші, а друга - в кінці її руху. У цьому випадку вже можна "виміряти" час між 1-м і 2-м натисканнями, тобто швидкість руху клавіші, і використовувати цей параметр для управління гучністю. Інженери та електронні музиканти добре знають цей параметр і називають його Velocity (швидкість).

Те, що стосується механічної частини клавіш.

Якщо хтось із читачів хоч раз в житті заглядав усередину піаніно або рояля, то знає, що в акустичних інструментах застосовується досить складний механізм. Основні особливості його в тому, що:

  • Клавіша і молоточок, ударяющий по струнах, не мають жорсткого зв'язку. І якщо клавішу натискати дуже повільно, то молоточок навіть не торкнеться струн.

  • При натисканні на клавішу, спочатку треба подолати деяку "опір", як би "зрушити" її з початкового положення, а потім клавіша рухається легше. Тобто клавіші акустичного інструменту мають певну інерційність. *

Звичайно, відтворювати повністю такий механізм для електронного піаніно не мало великого сенсу, тому були створені аналоги - спеціальні молоточкові механізми, досить добре імітують поведінку класичної механіки акустичного інструменту. Але відбувалося це поступово. Коротенько основні "кроки" вдосконалення клавіш електронних інструментів виглядають так. (Я привожу їх спеціально, тому що Ви всі ці етапи еволюції клавіш можете зустріти в сучасних електронних інструментах).

Крок 1. Спочатку клавіша мала просту пружинку, що повертає її в початкове положення після натискання. Якщо Ви ще пам'ятаєте шкільний курс фізики, або якщо Ви просто спостережливі, то Ви розумієте - така схема дуже далека від механіки класичного інструменту. Чим сильніше ви натискаєте кнопку, тим сильніше натягується пружина. Я б сказав, що в порівнянні з клавішею піаніно, ця електронна кнопка поводиться "нерозумно, примітивно" і натискати її не доставляє великого задоволення. У неї немає інерції, так як її власний вага невеликий. І коли Ви її відпускаєте, вона як би "прилипає" до пальця, оскільки пружина миттєво повертає її в початкове положення. Такі клавіші використовуються зараз лише в найдешевших електронних інструментах-іграшках (хоча 30 років тому їх можна було зустріти і в серйозному інструменті).

Крок 2. Більш досконала схема, це коли в кожну клавішу вставляється грузик. Цей "штучний" додатковий вага клавіші надає їй певну інерційність і клавіша починає вести себе більш "натурально". Але оскільки, як і в попередній схемі, повернення клавіші забезпечується такий же пружинкою (чим сильніше ви натискаєте кнопку, тим сильніше натягується пружина), ця схема ще далека від повної імітації поведінки клавіші піаніно.

Крок 3. Це спеціальні механізми, що імітують натуральні клавіші, про який я вже згадував. У технічній документації і рекламних матеріалах вони найчастіше позначаються як "зважені клавіші з молоточкової механікою". Не думаю, що є особлива необхідність детально розбиратися з їх пристроєм - головне, що в більшості випадків вони дають досить високий рівень наближення до клавіш класичного інструменту. **

Те, що стосується звуку.

Чи може електронний інструмент звучати як акустичний? Про ..., дуже довгі роки ця була ТЕМА! Так, була, але лише до тих пір, поки Рей Курцвейл (Raymond Kurzweil) не продемонстрував в США на виставці NAMM свій музичний інструмент.

1984 року 500 експертів - музикантів, звукорежисерів, інженерів і "простих" слухачів, оцінювали звучання натурального рояля фірми Стенвей (одна з найвідоміших торгових марок) і електронного рояля Курцвейла. Звучання обох інструментів відтворювалося через акустичні системи, тобто самі роялі і виконавців слухачі не бачили. (До відома: вартість тих акустичних систем - 40 тис. Доларів). Так ось,

ці 500 експертів НЕ ЗМОГЛИ точно розрізнити за звучанням,
де акустичний, а де електронний рояль!

Ну а зараз немає великої проблеми мати в електронному піаніно звучання абсолютно ідентичне акустичному піаніно, рояля або навіть конкретного роялю. (Наприклад, інструменту Стенвей з серійним номером ХХХХХ, випущеним в 19хх році і встановленим у великому залі лондонського театру "ХХХХ"). Так, ЦЕ практично можливо!

Реально ж Ви можете мати наступне: Натуральний звук з чудовою динамікою і змінюється тембрової забарвленням у всіх регістрах і для всіх "швидкостей" натискання. Звук "знятий", тобто записаний з чудової і дуже дорогого натурального інструменту. Інструменту, який стоїть в одному з найвідоміших залів, і на якому грали виконавці світового рівня. Це не так уже й дорого. І саме так і роблять великі виробники: адже звучання один раз "записаного уздовж і поперек" рояля, буде потім відтворено в тисячах копій електронних піаніно! Адже нам приємно знати, що у нас ТОЙ САМИЙ ЗВУК!

Однак, він той, але не той же самий. І, напевно, це правильно. Після запису звуки натурального інструменту проходять досить істотну обробку - це просто необхідна умова.

Головне: в електронному піаніно Ви можете мати прекрасний натуральний звук, більш досконалий, ніж у вихідного інструменту, з якого всі ці звуки були записані.

З формальної точки зору звук дійсно краще, він ІДЕАЛЬНИЙ:

  • по налаштуванню
  • по динаміці у всіх регістрах
  • по сглаженности тембрового переходу "в місцях зміни струн"

Інша справа, що нам не завжди ідеальне подобається більше.

Порівняльна таблиця

Я вибрав кілька найбільш важливих, на мій погляд, параметрів для порівняння акустичного (АП) і електронного (ЕП) піаніно і проставив їх усереднені значення в 10-бальною шкалою. (10 - найвищий бал). Я не робив ніяких опитувань, так що це мої власні суб'єктивні оцінки. Ось як вони виглядають в таблиці.

Параметр Акустичне! Електронне! Коментар Ціна, тис.руб. 0 ... 300 5 30 ... 80 6 АП - від б / у до нового Вага, кг 200 ... 250 1 11 ... 42 7 ЕП легко, а АП складно перевозити, переставляти Стоімостьнастройкі, тис.руб. 0,5 ... 3,0 3 0 10 Після покупки Стоімостьнастройкі, тис.руб. 1,0 ... 2,0 3 0 10 Щорічна, як мінімум Габарити (висота / ширина / глибина), см 120х150х60 80х140х50 * 17х135х35 Приблизно. ЕП займає менше місця. * - з ніжками Стабільність настройки середня 2 абсолютна 10 Транспортабельность низька 2 середня 8 Число додаткових тембрів немає 0 2 ... 100+ 10 С ЕП зазвичай можна грати безліччю якісних тембрів: орган, клавесин, вібрафон та ін. Якість клавіш від стану 4 від вартості 6 Якість звуку від стану, марки 4 від вартості, марки 6 Додаткові функції немає 0 багато 10 В ЕП: настройка чутливості клавіш, запис зіграного, метроном, індикація нот, акордів, підключення до комп'ютера, гра з "ансамблем ", ефекти р евербераціі тощо. Складність обслуговування висока 2 низька 8 Перешкоди для оточуючих високі 2 низькі, майже 0 9 З ЕП можна грати з навушниками Фізичний знос середній 3 низький 8 Вартість ремонту висока 2 низька 7 В ЕП практично "нічому ламатися" Чутливість до мікро-клімату висока 2 низька 9 Вписування в інтер'єр складніше 4 легше 6 ЕП виконані в різних стилях від High-Tech до Ретро, ​​так що для будь-якого інтер'єру можна знайти модель. Поліфонія все клавіші 10 32/64 8 Так, в ЕП якщо натиснути ВСЕ клавіші одночасно, то звучати буде тільки частина Конструктивне конфігурація неможливо 1 можливо 8 ЕП часто допускає складання з бічними стінками або без, установку на спец. стійку або стіл і ін. Разом: 50 Разом: 146

Ну що, ця таблиця наочно ілюструє сучасну ситуацію: як би сильно ми не були прив'язані до класики, життя не стоїть на місці і об'єктивно, за більшістю параметрів, в квартиру вигідніше набувати ЕЛЕКТРОННИЙ піаніно, а не акустичне.

Так, про це говорять факти. За моєю таблиці ЕЛЕКТРОННОЇ ПІАНІНО набрати в 3 РАЗИ БІЛЬШЕ БАЛІВ, ЩО акустичні! ... Але я все ще не залишаю свою мрію про кабінетному роялі!

Ще кілька корисних, на мій погляд,
рад, питань і загальних зауважень:

1) Якщо Ви визначилися на користь ЕП, то купуйте його в вітчизняних магазинах з гарантією. Оскільки відомі виробники вже давно мають сервіс-центри у великих російських містах. Швидше за все, покупка інструменту в Росії стане дешевше, ніж його замовлення і привіз з-за кордону. Щодо ремонту: відомі випадки, коли вдавалося отримати "запчастини" для ремонту навіть моделей знятих з виробництва - закордонний виробник традиційно шанобливо ставиться до своїх клієнтів.

2) Якщо ЕП не має власних "ніжок" і призначене для установки на стіл або спеціальну стійку (вони є майже у всіх музичних магазинах), то зверніть ОСОБЛИВА увагу на міцність і стійкість стійки. Адже у ЕП не малий вага і для нього підійде не всяка стійка!

3) У комплекті з ЕП зазвичай поставляється невелика педаль. Якщо у Вас є можливість, то придбайте спеціальну педаль, зроблену точно як педаль акустичного піаніно. У цьому випадку Ви або Ваша дитина будете займатися точно з такою ж педаллю, як і на АП.

4) Цілком можливо, що педагог за фахом не буде в захваті від Вашого вибору ЕП. Якщо Ви (Ваша дитина) НЕ учень елітної школи, гімназії та іншого подібного закладу із суворим дотриманням традиції, то, це, швидше за все, за інерцією. Запросіть педагога в магазин або до себе додому, і дайте йому спробувати пограти, покажіть додаткові функції. Я майже впевнений, що в результаті педагог погодиться, а про себе думатиме: "От якби також добре були налаштовані інструменти в класах, де я проводжу свої заняття!"

5) Якщо Ви визначилися на користь АП, то дивіться інструмент тільки з настроювачем - фахівець зазвичай добре визначає стан, витрати на ремонт, наслідки перевезення тощо.

6) Марка АП? Вітчизняна промисловість, мабуть, вже не повернеться до своїх позицій. Зі старих марок, що мали ходіння в колишньому СРСР, мені на пам'ять приходять "Єнісей", "Елегія", "Естонія", "Червоний жовтень", "Ноктюрн", "Petroff". Багато з цих інструментів робилися з досить високою якістю. У будь-якому випадку, зараз якість цих, вироблених 20-30 років тому піаніно, не залежить безпосередньо від марки, і тільки фахівець може дати оцінку конкретному інструменту.

У музичних магазинах стоять інструменти традиційно з Європи і Азії. Тут те ж саме - треба спочатку розмовляти з продавцями-консультантами, потім з музикантами-власниками, але найкраще, як завжди, - зі службою сервісу і настроювачами.

7) Марка ЕП? Yamaha, Roland, Casio здається займають лідируючі позиції і випускають такий клас інструментів давно. Хоча на ринку є й інші виробники, наприклад, Samick (у мене самого будинку стоїть Casio Privia - але це не тільки Повноформатна клавіатура (88 клавіш), але і всякі додаткові функції, зокрема авто-акомпанемент тощо. Я зовсім не рекламую цю фірму і цю модель - я міг би з таким же настроєм купувати Yamaha або Roland. Щоб зробити дійсно зважений вибір, треба пограти на всіх з них ...).

8) Число октав. Дивне питання для АП, да ?! Якщо Ви вибираєте ЕП, то клавіш має бути не менше 76 (76 і 88 - деякий стандарт), інакше в якомусь, рідкісному, звичайно, творі, Ваша рука "повисне в повітрі!" і ноти доведеться зіграти на октаву нижче або вище, в залежності від того, де Ви вийдете за діапазон :-)

9) Сучасна чи модель? Найпростіший спосіб - трохи побродити по Інтернету, а також заглянути на сайти виробників. Може виявитися, що щось, що виставлено в магазині - в цьому році знято з виробництва. Або навпаки, - тільки з цього року надійшло в продаж.

10) Які магазини? Я думаю, зараз на нашому ринку все вже склалося. На мій погляд, найбільш великі торгові організації, які мають представництва в більшості регіонів Росії і пропонують оптимальні ціни, це:

Музторг - http://www.muztorg.ru
Інваск - http://www.invask.ru
Слами - http://www.slami.ru
ФоноФактура - http://www.3live.ru

Хоча цілком можливо, що й інші, не стільки потужні компанії, можуть задовольнити Ваші потреби, коли Ви зберетеся придбати електронне або акустичне піаніно.

*******

Ну що ж. Я сподіваюся, що мені вдалося трохи прояснити ситуацію навколо вибору між класикою та сучасними технологіями, коли ми говоримо про домашнє музичному інструменті. І я вірю, що тепер Вам буде легше приймати своє рішення. Якщо так, то я з користю витратив час, викладаючи свої міркування.

Прекрасного Вам настрою і успіхів у музичній творчості!

Олексій Устинов, 16 жовтня 2009

Олексій Устинов,   творець компанії Вірартек   Радіонженер, вчений, педагог, музикант, звукорежисер
Олексій Устинов,
творець компанії Вірартек
Радіонженер, вчений, педагог, музикант, звукорежисер. Автор методичних і наукових публікацій. Розробник 1-го в СРСР музичного комп'ютера і 1-х навчальних музичних програм на базі ПК 'Агат-7 (9)' (аналог Apple II). 20 років читання курсів 'Музична інформатика »,« Музична акустика' і 'Звукорежисура' в Новосибірській державної консерваторії. Розробка алгоритмів музичних програм для Cakewalk (США), Jasmine Music Technology (США), PGMusic (Канада), PowerFX (Швеція). 2 музичних CD альбому виданих в Канаді, запис в Нью-Йорку музики до індійського фільму 'Miss California'. Учасник музичних і наукових виставок і конференцій у США, Німеччині, Південній Кореї.

Перейти до списку статей >>

Дозвіл на використання об'єктів авторського права.
Якщо Вам сподобалася стаття (або будь-який інший матеріал) на сайті компанії "Вірартек" і Ви хочете розмістити її на своєму сайті або в блозі, то Ви можете використовувати цю інформацію цілком (вся стаття) або частково (цитати), зберігаючи оригінальний текст у вихідному вигляді і
обов'язково вказуючи посилання на джерело -
URL-адресу сторінки цієї статті або матеріалу.


Відгуки та коментарі:

2010-02-03 Ольга:   дуже хороша і корисна стаття, вона відповіла абсолютно на все не раз виникають питання, тепер я знаю що і де купувати 2010-02-03 Ольга:
дуже хороша і корисна стаття, вона відповіла абсолютно на все не раз виникають питання, тепер я знаю що і де купувати .. Спасибі!

2010-02-26 Анастасія:   Спасибі величезне автору за такий порівняльний аналіз 2010-02-26 Анастасія:
Спасибі величезне автору за такий порівняльний аналіз! Я в музиці і інструментах не тямлю зовсім нічого, а тепер у мене немає сумнівів, що купити дитині для занять!

2010-03-28 Ігор:   Дуже дякую 2010-03-28 Ігор:
Дуже дякую! Зняли головний біль! Тепер з вибором піаніно для дитини визначилися. Якщо в сім'ї займається музикою старший, а молодшого буде тягнути до інструменту з непереборною силою, то електронне піаніно часто налаштовувати не доведеться.

2010-03-28 Лілія:   Вчителі по класу фортепіано просять (якщо не вимагають) в будинку піаніно, або потрібно віддавати дитину на клас синтезатора 2010-03-28 Лілія:
Вчителі по класу фортепіано просять (якщо не вимагають) в будинку піаніно, або потрібно віддавати дитину на клас синтезатора. Ось і весь вибір.

2010-04-28 Gennadi:   ПОВНІСТЮ І ПОВНІСТЮ ЗГОДЕН З наведених нижче висловлювань: Якщо купите синтезатор з повною фортепіанною розкладкою то технічно можна 2010-04-28 Gennadi:
ПОВНІСТЮ І ПОВНІСТЮ ЗГОДЕН З наведених нижче висловлювань: Якщо купите синтезатор з повною фортепіанною розкладкою то технічно можна. Але імхо, звук натурального інструменту нічим не замінити. Для навчання потрібно фортепіано - по-перше в фортепіано зусилля передається від клавіші до молоточку, який вдаряє по струні і виходить звук. Звідси є залежність між силою натискання на клавішу і інтенсивністю звуку. Плюс педаль. Ні в одному з синтезаторів я такої залежності не зустрічала. Далі методики гри - наприклад стаккато і легато не так добре відчуваються при грі на синтезаторі. Тобто для навчання грі, тим більше з нуля і для професіонала потрібен інструмент. Для людини, яка грає любителя можлива заміна на синтезатор

2010-04-28 Gennadi:   І ПОТІМ, - ЩО СТОСУЄТЬСЯ САМОГО ЗВУКА: ТОЙ НЕПОВТОРНИЙ, БОЖЕСТВЕННИЙ ЕФЕКТ ВІД ЗВУЧАННЯ СТРУНИ 2010-04-28 Gennadi:
І ПОТІМ, - ЩО СТОСУЄТЬСЯ САМОГО ЗВУКА: ТОЙ НЕПОВТОРНИЙ, БОЖЕСТВЕННИЙ ЕФЕКТ ВІД ЗВУЧАННЯ СТРУНИ. ХВИЛЬОВИЙ ЕФЕКТ. Ж І В А Я ХВИЛЯ! .. І ВІДПОВІДНА ЇЙ ЕНЕРГЕТИКА .. Ж І В Про Й З В У К !!! У нас синові не повних п'ять років. Уже за результатами предврітельного прослуховування, нас прийняли в нульовий клас в Гнесенського середню музичну школу в Москві. І, не дивлячись на те, що ми живемо в орендованій квартирі, рішення прийняли: набуваємо хороший інструмент, за участю рекомендованого встановлення антен. Ми консультувалися з самим Михайлом Семеновичем Казініком- найвідоміший в багатьох країнах світу музикант-мистецтвознавець (www.kazinik.ru). А його думку, повірте, чогось варта ...

2010-07-08 Наташа:   Хороша стаття, дякую 2010-07-08 Наташа:
Хороша стаття, дякую. Дуже допомогла визначитися.

2010-09-06 Мафіозі: 2010-09-06 Мафіозі:
... хм тут просувають електронне піаніно. А на іншому сайті відмовляють ... саме тому що .... акустика дає близько мільярда семплів, тоді як краще електронне за 20 000 баксів не більше ста ... інші взагалі по 10-15 семплів. тоесть як тільки вухо запам'ятає 15 однакових звуків ... дитина закине гру .. так як набридне ..

2011-01-14 Автор:   1 2011-01-14 Автор:
1. Я зовсім не просуваю ЕП - читайте уважніше. І я не є продавцем подібних товарів. Більш того, я б із задоволенням грав і вдома, і в офісі НА РОЯЛІ. Альо! Це в 100 разів проблематичніше - розміри, обслуговування, то, що оточуючим може заважати і ін. Так що я зробив лише те, що ПОРІВНЯВ ці два інструменти, настільки, наскільки мені дозволяє мій досвід.
2. "... близько мільярда семплів" - шановний, витратьте час на вивчення психоакустики, зокрема такого явища, як "диференціальні пороги". До слова, в одній з моїх статей ця тема викладена досить популярно.
3. Вже після публікації цієї статті я став приділяти трохи більше уваги тому, що ж використовується педагогами на уроках сольфеджіо, хорових заняттях і загальному фортепіано у нас в Росії і за кордоном. Оскільки я прекрасно пам'ятаю всю "історію опору" академічних музикантів електроніці, абсолютно виправданого опору ..., то виявити, що дуже часто це ЕП або навіть синтезатор, було дивно!
4. Причому, (не дивлячись на те, що я півжиття пов'язаний з електронним синтезом, як розробник і користувач), синтезатор, тобто інструмент, який створений не з метою замінити піаніно, в якому немає хороших клавіш і хорошого звуку у мене самого викликає серйозне заперечення. На мій погляд, його не можна використовувати для двох речей: навчання грі на фортепіано і демонстрації тембрів акустичних інструментів - духових і смичкових.
Спасибі всім за увагу до цього матеріалу та відгуки!

2010-11-13 Yanka:   Корисна інформація, але все таки не змогла відповісти для себе на питання, що краще молоточкові клавіші або легкі деяких моделях навіть огидно натискати - клавіші як ватяні, але є і цілком стерпні, але знову зможе дитина легко грати на акустичному після навчання на електронному 2010-11-13 Yanka:
Корисна інформація, але все таки не змогла відповісти для себе на питання, що краще молоточкові клавіші або "легкі" деяких моделях навіть огидно натискати - клавіші як ватяні, але є і цілком стерпні, але знову зможе дитина легко грати на акустичному після навчання на електронному? В даний момент думаємо між двома моделями ц.п. Casio - CDP 200 (але звук здався трохи приглушеним) або син. WK-3800 (8000) - звук більш насиченим, приємніше, але ось клавіші "легкі" ... Ви знаєте про ці два інструменти щось або можете порадити на користь якого визначитися?

2010-11-14 Автор:   Дякую за відгук 2010-11-14 Автор:
Дякую за відгук! Однак нічого порадити з певною моделлю не зможу. Зробив би з задоволенням, якби працював в магазині, і вони були під рукою ... Якщо вже ви схиляєтеся до електронного, то краще за все поговорити з педагогом. Ну і потім, ви ж уже ЗНАЄТЕ, що вам потрібно - зважені клавіші і хороший звук, т.ч. справа тільки в тому, щоб знайшлася така модель. Ще раз спасибі і вибачення, що не зміг відповісти конкретно.
PS "... грати на акустичному після навчання на електронному?" - на мій погляд, залежить від рівня обох інструментів. Якщо ЕП якісне, то особливих проблем не повинно бути.

2010-12-10 Олена:   Спасибі величезне Вам за статтю, Ви допомогли вирішити нам багато питань 2010-12-10 Олена:
Спасибі величезне Вам за статтю, Ви допомогли вирішити нам багато питань!

2010-12-15 Loussier:   Дякую за статтю, цілком хороша для виснажених на ниві вибору 2010-12-15 Loussier:
Дякую за статтю, цілком хороша для виснажених на ниві вибору! Я сам недавно купив YAMAHA P-155, задоволений. Дорогувато, але якість - це оочень вагомий фактор. Надовго вистачить, сподіваюся. Серед сайтів, на яких можна купити ЦП, не вказано ще один хороший ресурс, яким я користувався - alltime.ru

2011-02-11 Роман:   Дякуємо 2011-02-11 Роман:
Дякуємо! Було дуже цікаво.

2011-02-25 Programmer:   Дякую за статтю 2011-02-25 Programmer:
Дякую за статтю. А я-то думав, що звук на синтезаторі не залежить від сили удару. Але залишилося все ж не ясно, як електронні піаніно грають легато і стаккато. Хотів особливо погодитися, що кількість клавіш має бути не менше 76. Інакше гаму на 4 октави вам не зіграти - а гами треба грати!

2011-02-27 Programmer:   Автор пише, що ціна цифрового піаніно починається з 30 тис руб 2011-02-27 Programmer:
Автор пише, що ціна цифрового піаніно починається з 30 тис руб. Але на сьогодні (лютий, 2011) найдорожче електропіаніно з 76 клавішами стОит 13-14 тис. Руб в популярних магазинах Ельдорадо й Техносила. Що там же там не так? І чим краще синтезатори за 30 тис.?

2011-03-08 Автор:   Дякую за Відгуки 2011-03-08 Автор:
Дякую за Відгуки! Programmer'у:
1) Вже багато-багато років синтез (безліч параметрів, а не тільки гучність) залежить від сили (точніше, швидкості) удару! Параметр так і називається Velocity. Це, до речі, "найлегше", що можна "зняти" з клавіатури.
2) В магазинах Ельдорадо й Техносила швидше за все синтезатори, а не цифрові піаніно, по крайней мере, на сайтах я піаніно не побачив. І вони, як правило, коштують дорожче синтезаторів саме через клавіш.


ліцензійна
фонова
музика
без РАО

ліцензійна   фонова   музика   без РАО

в АРХІВ розсилки →

Ви цінуєте свій час і свої гроші? Знайте, що багато проблем навчання дитини в ДМШ можна вирішити з нашим комплектом "Музичні Аркади"!

  • Перетворити навчання в гру
  • Розвинути слух, почуття ритму, пам'ять
  • 7 навичок / 9 рівнів
  • покрокове керівництво
  • Бонуси!

Детальніше "

Детальніше

Покажіть вашій дитині ці ігри! Всього 20-30 хвилин, щоб помітити, як навик розвинувся!



Що купити для домашнього навчання на фортепіано, традиційне акустичне або електронне піаніно / синтезатор?
Мама запитала: "Ти хочеш грати на піаніно?
І суть обох однакова: наскільки ці об'єкти близькі до того, що є у акустичного інструменту?
Чи може електронний інструмент звучати як акустичний?
Марка АП?
Марка ЕП?
Дивне питання для АП, да ?
Які магазини?
Ви знаєте про ці два інструменти щось або можете порадити на користь якого визначитися?
Грати на акустичному після навчання на електронному?